Ημερίδα Καλών Πρακτικών στο Κιλκίς

Πρόγραμμα Ημερίδας

Καλές Πρακτικές στη διδασκαλία της Πληροφορικής

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014 – Αμφιθέατρο 1ου ΕΠΑΛ Κιλκίς

12:00 – 12:15 Καλωσόρισμα – Χαιρετισμοί

Βασίλης Εφόπουλος – Κυριάκος Κωφίδης

12:15 – 13:30 Καλές Πρακτικές στο ΕΠΑ.Λ.

Προεδρείο:  Γρηγόρης Κυριακού, Μιχάλης Κατσιρντάκης

  • Πέτρος Σαλαβασίδης – “Αξιοποίηση επιστημονικών/εκπαιδευτικών εργασιών στη διδασκαλία του μαθήματος των Δικτύων Η/Υ ΙΙ”
  • Γιάννης Κέρος – “Ενα blog για τον Δομημένο Προγραμματισμό των ΕΠΑΛ”.
  • Κωνσταντίνος Δελησταύρου – “Εμπειρίες και Εντυπώσεις από την Κατασκευή και Αξιοποίηση Ενός Τηλεκατευθυνόμενου Υποβρύχιου Ρομπότ”.
  • Ευγενία Παπαδοπούλου – “Η χρήση του λογισμικού Alice και Web 2.0 εργαλείων στα πλαίσια εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.”
  • Κωνσταντίνος Δελησταύρου, Ευγενία Παπαδοπούλου – “Το λογισμικό Greenfoot ως εκπαιδευτικό εργαλείο”

13:45 – 14:00 Διάλειμμα – Συζήτηση

14:00 – 15:45 Καλές Πρακτικές στο Γενικό Λύκειο, στο Γυμνάσιο και στο Δημοτικό

Προεδρείο: Βασίλης Εφόπουλος, Κώστας Ντίνου

  • Νίκος Γιαγκούλης – “Χρήση Τεχνολογιών Cloud στην διοικητική πρακτική του σχολείου: το παράδειγμα της διαχείρισης Βαθμολογίας και Απουσιών μέσω Google Drive”
  • Χριστοδούλα Βογιαντζή – “Δημιουργώντας animation”
  • Παναγιώτης Ραφαηλίδης – “Κατασκευάζουμε ένα μικρό βιβλίο με παραμύθια”
  • Ανδρέας Γιαννακούλας – “Δημιουργία Ιστοσελίδας με θέμα «Το Κιλκίς» και με ενσωματωμένα διαδραστικά σταυρόλεξα και ασκήσεις (Μία προσέγγιση με το wordpress)”
  • Πάνος Προβατίδης – “Αφίσες με κόμικ για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σε επιλεγμένα θέματα σχετικά με την ασφαλή χρήση του διαδικτύου”.
  • Χρήστος Μπακατσέλος – “Scratch, Λογιστικά Φύλλα, Διαδίκτυο: Διδακτικές προτάσεις για την Δ’, Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού”
  • Κώστας Ντίνου – “Χρήση Ιστοεξερεύνησης για τη διδασκαλία των Δικτύων Υπολογιστών στο Γυμνάσιο ”

15:45 – 16:00 Συζήτηση

16:00 Λήξη Ημερίδας

 

This entry was posted in Σεμινάρια - Διαλέξεις and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.