Εκπαιδευτικά σενάρια για το Greenfoot

Δείτε μια ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα που περιλαμβάνει εκπαιδευτικά σενάρια για το εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού Greenfoot που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της πτυχιακής εργασίας της Ευαγγελίας – Μαρίας Αλεξανδρή, φοιτήτριας του Τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς

https://greenfootscenarios.wordpress.com/

Οπως αναφέρει η δημιουργός:

«Για την παρούσα εργασία, δημιουργήθηκαν έξι (6) εκπαιδευτικά σενάρια που επικεντρώνονται στην ύλη του μαθήματος «Ειδικά Θέματα στον Προγραμματισμό Υπολογιστών» (ΦΕΚ 2010/16-9-2015), το οποίο διδάσκεται στην Γ’ τάξη ημερησίων ΕΠΑ.Λ. στον τομέα Πληροφορικής, ως μάθημα ειδικότητας, και επίσης στην Δ’ τάξη Εσπερινών ΕΠΑ.Λ.

Τα πρώτα τρία (3) σενάρια (1 έως 3) καλύπτουν τα τρία πρώτα κεφάλαια της πρώτης ενότητας της ύλης του μαθήματος και μέσω των δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν προωθούν την εκμάθηση του περιβάλλοντος Greenfoot. Tα επόμενα τρία (3) σενάρια (4 έως 6) αξιοποιώντας την προηγούμενη διδαχθείσα ύλη περιλαμβάνουν δραστηριότητες κατασκευής ενός παιχνιδιού απόδρασης.

Βασικός στόχος των εκπαιδευτικών σεναρίων είναι να αναπτύξουν οι μαθητές ενδιαφέρον και θετική στάση απέναντι στον αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό και τη συγγραφή κώδικα και επιπλεόν να εξοικειωθούν με το περιβάλλον Greenfoot μέσω της κατασκευής ενός παιχνιδιού.»

Τα εκαπιδευτικά σενάρια, που μπορείτε να τα κατεβάσετε, είναι τα εξής:

Αφού διαβάσουμε τα Εκπαιδευτικά Σενάρια, η δημιουργός παρακαλεί να συμπληρώσουμε το ερωτηματολόγιο που θα βρούμε στον σύνδεσμο: Ερωτηματολόγιο Greenfoot

This entry was posted in Γενικό Λύκειο, ΕΠΑΛ, Φύλλα Εργασίας and tagged , , . Bookmark the permalink.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *