Οδηγίες διδασκαλίας ΤΠΕ Δημοτικού 2016-17

Οδηγίες διδασκαλίας και διδακτέα ύλη Δημοτικού Σχολείου 2016-17 για το διδακτικό μαθησιακό αντικείμενο «Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών«.

Αρ. Πρωτοκόλλου : Φ20/1835/222136/Δ1

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πράξη 46/24-11-2016 Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε οδηγίες διδασκαλίας και διδακτέα ύλη Δημοτικού Σχολείου 2016-17 για το διδακτικό μαθησιακό αντικείμενο Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών.

Αναλυτικά οι οδηγίες .. εδώ

Τι έγινε όμως το πόρισμα της επιτροπής εξορθολογισμού ύλης;

This entry was posted in Δημοτικό, Οδηγίες - Προκηρύξεις and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to Οδηγίες διδασκαλίας ΤΠΕ Δημοτικού 2016-17

  1. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ says:

    Πού ζουν; Εγώ, όπως και πάρα πολλοί άλλοι συμπληρώνουμε σε σχολεία χωρίς υπολογιστές, που κάνουν για πρώτη φορά πληροφορική. Αυτό το γνωρίζουν; Τι προτείνετε(αι);

    • admin says:

      Αγαπητέ Τάσο, έχεις δίκιο, οι οδηγίες δεν έχουν λάβει υπόψη την πραγματικότητα, ότι δηλαδή πολλά δημοτικά σχολεία δεν έχουν εξοπλισμό, δεν έχουν εργαστήριο πληροφορικής, αρκετά έχουν δυο-τρεις υπολογιστές και οι μαθητές είναι 20+ ανά τμήμα. Εγώ προτείνω:

      Δείτε το CS unplugged
      http://olympos.greeklug.gr/uploads/Computer_Science.pdf

      Διδακτικά σενάρια για το Δημοτικό μπορείτε να βρείτε στην πλατφόρμα Αίσωπος
      http://aesop.iep.edu.gr/senaria

      Αξιοποιήστε το Photodentro
      http://photodentro.edu.gr/aggregator/browsebytaxon

      Δείτε και αυτό
      http://pe19.gr/computer-masti-βιβλία-με-δραστηριότητες-πληροφορ/

      • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ says:

        Κατ´ αρχάς, καλή χιονιςμένη χρονιά, δεν είπαμε.
        Στην ε και στ (13 παιδάκια) έχω κάνει από το unplugged (binary, κωδικοποίηςη με τετραγωνάκια) αλλά κάποια στη συνέχεια είναι πολύ εξεζητημένα. Τώρα τους μαθαίνω το scratch (με 1 υπολογιστή υπό τη μορφή επίδειξης) και σηκώνω έναν έναν στον υπολογιστή για σταδιακή εκμάθηση.
        Στην α και β ευτυχώς έχω λίγα παιδάκια (4 στην α και 8 στη β), παίρνω μαζί μου και ένα λάπτοπ και τα βάζω εναλλάξ ανά 2 άτομα να κάνουν δραστηριότητες στο gcompris και το tux paint.
        Στην γ και δ (18 παιδάκια) έχω μεγάλο πρόβλημα. Τους έχω κάνει πάρα πολλά από τα βιβλία musti αλλά τώρα έχω κολλήσει. Τους βάζω ανά δυό σε κάποια προγραμματιστικά εύκολα (run marco, ligtbot, rover) αλλά είναι πολλά τα παιδιά και υπάρχει πρόβλημα στον έλεγχο των υπολοίπων. Θα δούμε. Πάντως, η κατάσταση είναι τουλάχιστον σουρεαλιστική!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *