Οδηγίες ΑΕΠΠ 2015 από τον κ. Βαγγέλη Κανίδη

Οδηγίες – Προτάσεις για την ΑΕΠΠ, από το συνάδελφο, σχολικό σύμβουλο πληροφορικής, κ. Βαγγέλη Κανίδη:

«Αγαπητοί συνάδελφοι

Σας στέλνω τις προτάσεις μου σχετικά με την προσέγγιση της διδασκαλίας του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον (ΑΕΠΠ).

Οι οδηγίες για το μάθημα ΑΕΠΠ καθορίζονται από το Υπουργείο Παιδείας καθώς και από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ως εκ τούτου είναι προφανές ότι οι προτάσεις αυτές δεν είναι επίσημες και δεν δεσμεύουν ούτε το Υπουργείο ούτε φυσικά την Κεντρική Επιτροπή Γενικών Εξετάσεων.

Προτεινόμενος τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος με ενδεικτικό χρονοπρογραμματισμό.

Η διδασκαλία της αλγοριθμικής στη Β΄ Λυκείου προκαλεί την μετατόπιση της αναπαράστασης ενός αλγορίθμου σε προγραμματιστικό περιβάλλον στη Γ’ Λυκείου.   Θεωρώ απαραίτητη την αναπροσαρμογή της σειράς με την οποία διδάσκονται τα κεφάλαια και οι παράγραφοι του διδακτικού βιβλίου μέχρι τη συγγραφή νέου … «

Δείτε όλες τις προτάσεις του κ. Κανίδη εδώ.

This entry was posted in Γενικό Λύκειο, Οδηγίες - Προκηρύξεις and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Οδηγίες ΑΕΠΠ 2015 από τον κ. Βαγγέλη Κανίδη

  1. Αργυροπούλου Βασιλική says:

    Καλησπέρα,

    Είμαι καθηγήτρια του μαθήματος ΑΕΠΠ τα τελευταία 6 χρόνια και εργάζομαι παράλληλα σε αρκετά φροντιστήρια Μ.Ε. έτσι έχω κι ένα ικανοποιητικό δείγμα μαθητών προκειμένου να οδηγηθώ σε κάποια συμπεράσματα σχετικά με τις παραπάνω προτάσεις. Θα ήθελα να παρατηρήσω τα εξής:

    1. Οι μαθητές παρόλο που διδάσκονται πλέον το μάθημα στη Β’Λυκείου δεν το θεωρούν σημαντικό ή δεν γίνεται σωστή δουλειά στα σχολεία ή το υπουργείο δεν έχει στείλει σωστές οδηγίες κι έτσι ερχόμενοι στη Γ Λυκείου δεν έχουν καμία ιδιαίτερη γνώση προγραμματισμού (με εξαίρεση κάποια ιδ.σχολεία)με αποτέλεσμα να πρέπει εξ αρχής να δείξουμε όλες τις έννοιες χωρίς να θεωρούμε κάποια προϋπάρχουσα γνώση δεδομένη.

    2. Σε πολλές ενότητες είδα πως ενώ λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος διδασκαλίας δεν λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος αξιολόγησης. Για παράδειγμα στην ενότητα της αναζήτησης στους πίνακες αφιερώνεται μία ώρα διδασκαλίας ενώ χρειάζεται σίγουρα τουλάχιστον άλλη μία για την αξιολόγηση της κατανόησης των μαθητών. Ειδικά τώρα που έχει προστεθεί κι άλλος αλγόριθμος θεωρώ ότι το 4ωρο είναι δεδομένο.

    3. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα παραδείγματα ασκήσεων στην ουρά και στην στοίβα εκτός από πολύ απλά παραδείγματα για να μπορούμε να έχουμε ένα μέτρο ετσι ώστε να μην είναι το τοπίο τόσο θολό γύρω από αυτές τις δομές.

    4. Η ύλη αυξήθηκε σε επίπεδο θεωρίας και ασκήσεων και σίγουρα χρειάζεται το μάθημα να γίνει 3ωρο έτσι ώστε να μπορεί η ύλη να «βγει» τον Φεβρουάριο και να υπάρχει χρόνος για επαναλήψεις. Σε διαφορετική περίπτωση απλώς έχουμε μετακύλιση όλης της ευθύνης στα φροντιστήρια κάτι που φυσικά ευνοεί τον ιδιωτικό τομέα αλλά προφανώς δεν είναι αυτό το ζητούμενο για όλους μας.

    Με εκτίμηση,
    Αργυροπούλου Βασιλική
    Καθηγήτρια ΑΕΠΠ
    πτυχιούχος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
    MsC Πληροφοριακά Συστήματα ΑΠΘ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *