Αποτελέσματα 5ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

Δελτίο τύπου της WRO Hellas

Με περισσότερες από 85 συνολικά συμμετοχές (ιστορικό ρεκόρ) πραγματοποιήθηκε ο 5ος Εθνικός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στην Παλλήνη. Διοργανώθηκε επιτυχώς από τον WRO Hellas, στην Ελληνογερμανική Αγωγή, το Σάββατο 22 Ιουνίου 2013.

Η ρομποτική είναι βασική κινητήρια δύναμη για τη μεγέθυνση και την ανταγωνιστικότητα της Ευρώπης. Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι η εκπαιδευτική δραστηριότητα που γίνεται με την ομαδική και συνεργατική συμμετοχή των μαθητών. Αυτό ακριβώς ανέδειξε ο πέμπτος κατά σειρά Πανελλήνιος διαγωνισμός που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι o Πανελλήνιος Διαγωνισμός αποτελεί το βήμα για την Παγκόσμια Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, η οποία θα διεξαχθεί το Νοέμβριο στην Τζακάρτα.Τα σχολεία που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στην Ινδονησία είναι: στην κατηγορία Δημοτικού το 44ο Σχολείο Πατρών, στην κατηγορία Γυμνασίου το Ράλλειο Θηλέων Πειραιά, στην κατηγορία Λυκείου το Π.Π. ΓΕ.Λ. Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά και στην κατηγορία OPEN μαθητές από την Εκπαιδευτική Αναγέννηση.

Στην Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (15‐17/11/2013) θα συναντηθούν μαθητές από 45 χώρες από όλο τον κόσμο. Θα αγωνισθούν και θα κατανοήσουν ότι εκατομμύρια μαθητές από όλο τον κόσμο προσπαθούν ξεπερνώντας κούραση, χρόνο και ατομικότητα. Γνωρίζουν ότι προετοιμάζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την πραγματική ζωή τους. Ο προγραμματισμός των ρομπότ αποτελεί πλέον σχεδόν καθημερινή πρακτική στα περισσότερα σχολικά μαθήματα παγκοσμίως.

Εφαρμόζοντας κύρια το δεύτερο νόμο του Ασίμωφ, ‘Το ρομπότ πρέπει να υπακούει τις διαταγές που του δίνουν οι άνθρωποι’, οι μικροί και μεγάλοι μαθητές ανέδειξαν τη δημιουργικότητα τους και ξεδίπλωσαν τις δεξιότητες τους στο να λύνουν σύνθετα προβλήματα αναζητώντας μοναδικές λύσεις.

This entry was posted in Διαγωνισμοί and tagged , . Bookmark the permalink.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *